Gratulationer, städat rum och mysig och skojsig dag!

Skönt att vara ledig? Jodåsåatt!!

Har legat och slappat hela dagen och duschat och så. Nyss städade jag mitt rum. Nu ska jag plugga lite innan jag ska börja göra mig lite smått i ordning för ikväll. fina tjejer kommer hem till mig, eller till pappa, för är hemma själv där. Dricka lite och ha det mysigt innan utgång. Var ett tag sedan jag var ute, så hoppas på en rolig kväll!

Kläderna är med framplockade, vilket är en liten bonus, då jag kanske inte behöver stressa ikväll som jag brukar...

Ne, svenska gäller nu.

Vill även gratta världens finaste pappa som fyller år idag!! Grattis på födelsedagen!!!!! Ses imorgon!! Loooove!



Fredagsmys, kläder och världens finaste familj. Grattis pappa <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0