Härlig torsdag, mys och lek

Hemkommen från jobb. Må ha varit den roligaste dagen på jobbet. sålde en hemförsäkring. Chefen var inte där, vilket resulterade till lek och bus. Gillar mina fina kollegor på jobbet!

Nu börjar snart revange som jag och mamma ska glo på. Sen ska jag göra lite svenska och därav lägga mig och njuta av min lediga fredag. Älskar min lärare som sade att vi får plugga hemma på religionen imorgon. Lycka!

Måste dock dra mig ner till stan och fixa present till pappa som fyller imorgon. Tips på present till en man i 45 års åldern? Call me!

Av med smink och på med myskläder innan serien börjar. Härlig torsdag, härlig torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0