biiiiip

Sovmorgonen i morse var nog det skönaste på länge. Trots att jag har haft mer eller mindre sovmorgon varje dag denna vecka (förutom i måndags) var denna eftertraktad. Det var dags för idrott och alla hade ställt in sig på badminton.

"Idag ska vi göra något som jag inte brukar göra" - säger idrottsläraren.
"ställ er på kortsidan så ska jag berätta vad vi ska göra", forstätte han.

Han gick mot sterion och satte på det, CDn, ding ding ding, det var dags för biptest.

Fuck, det var det som kom fram i mitt huvud, fjdlöajs-llasöadm ökadg fuck. För det första var jag helt slut i benen från gårdagsens pass med mamma i vardagsrummet vilket även gav mig en inblick i att jag inte alls har någon bra kondition längre. Trots det gör jag mitt bästa och slutar som femma i klassen. Bäst bland tjejerna. Inte för att det ska låta skrytigt, men jag tyckte min tid sög. Visst, jag visste att jag inte skulle få lika bra som jag fått förut, men ändå. 14,7 fick jag förra gången. Denna gång fick jag 10,5. En klas försämring. Dock vet jag att det säkert var folk som gärna hade bytt ut sin tid med min, men jag var inte nöjd.


Glad blev jag då när Tommy sa att vi ska ha ett nytt test i april, så nu ska jag banne mig träna som en galning till testet och vara minst lika bra som jag var förut. Så imorgon ska jag och Maria ner på stan och köpa gymkort och även ta ett pass. Känns bra faktiskt!

Nu har jag precis krypit ner i sängen och ska sätta på paradise hotel norge avsnitt och sedan sova. Ska gå upp hyfsat tidigt imorgon och dra in till stan som sagt. Det här kan bli bra!


"mmmmmm snygg johan leker model osv, GLUGH" - antar att det var så baggebror skulle sagt om han nu läste detta och såg denna bild. GLUGH på dig med, broder ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0