Från noll till femtio

Slutkörd tjej efter ett 15 minuters pass med mamma. Styrketräning. Paolo Roberto. Behöver jag säga mer? Orkade knappt de 15 minuterna. Okej, jag erkänner, jag gav upp efter 10, då halva tiden bestått av paus. 5 minuter var vad jag klarade av. 5 minuter! Detr helt sinnes! Vad har hänt med min kondition och styrka? Boooorta

Ligger helt död på mon säng och känner redan av träningsvärk i mina stackars ben. Idrotten i morgon kan jag glömma, känner jag nu. Jag är ju värdelöst!

Trots att jag tidigare idag inte kunde höra en enda Situps, vann jag Situps tävlingen mellan mig, mamma och min bror. Min bror gav upp först på ca 40. Min mamma gav upp på 50 och jag klarade över 50 stycken! Wooollaaaa. Hur gick det till? Från att ha klarat noll, zeeero till 50+. Galet. Tack du Gud om du nu finns.

Nu ska jag belöna mig med ostbågar.

Ps. Har börjat med Instagram som alla andra. Ville vara en fisk och följa strömmen. 4 bilder är vad jag laddat upp. Men men. Sooommarsnart heter jag iallafall, ifall någon är sugen på att kika efter. Jajapppp. Tjohej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0