Hoppar jobb, pluggar plugg

Plugget fick bli prio ett idag. Inget jobb alltså. Känna bra ändå!

Psykologi ska bli klart och ikväll ska jag läsa svenska. Är så skoltrött så det finns inte! Fick dock en liten glädjespurt när jag igår hämtade ut min studentmössa! Happyhappy! Mindre än ett halvår kvar, sen är jag ute från skolan. Som jag längtar!

Längtar även till pl i sommar. Skulle ha beställt biljett igår, meeeen, datorn hos mamma vill aldrig samarbeta när jag ska beställa saker via internet, så får fixa det idag hos pappa. Detta kommer bli bra!

Nu blir det psykologi.

Veckoschemat. Inte ett dugg mycket att göra, nejnej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0