pokemon


film. Det var det som slog mig när jag vaknade. gick in till vardagsrummet och letade fram filmer. hittade pokemon, och kände att det var riktig nostalagi.

ååh, den var så bra. så söta figurer men picatchu är ju sötast. hihihihiih. musiken och allt. lite läskigt att man kommer ihåg allt, fast det var 11 år sedan jag såg den sist...

nu har jag bytt ämne, sysselsättning. från nostalagi filmer till nutidsmusik, som i och för sig också har litedåtidsminnen. KENT. Och KENT kommer till peace and love i sommar. fatta! gaaah. blir tokig. denna sommar kommer bli grym. detta år kommer bli grymt!

Har en sak att berätta här på bloggen, men det kommer att komma upp lite senare när det börjar närma sig och det är 100% klart. Det är iallafall något som kommer bli ett minne för livet för lilla mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0