Sämntuta

Somnade om frukosten som vi åt hyfsat tidigt idag, tills nu. Vaknade av att jag drömde att jag var medhjälpare till att råna jc med daniel Volfs och 4 andra. Lyckades dock smita och helt plötsligt var jag på jobbet.

Har på sista tiden börjat drömma otroligt mycket och kommer ihåg det mesta. Det är drömmar om allt från skräckinjagande drömmar till detektivdrömmar. Har dock några gånger vaknar av att jag pratar högt, skriker eller till och med gråter. Något i mitt huvud verkar vara oroligt, med tanke på att jag drömmer hela tiden.

Nu ska jag städa rymmer och sedan sätta på datan för att redigera några få bilder från igår.

Den fina vintersolen som lyste över ängarna när vi var på väg till Åsa här om dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0