sjukling börjar bli osjuk

Hej vackra ni!

Efter att ha hostat konstant sedan klockan åtta i morse, börjar jag känna att jag är på bättringsvägen. Helt OK faktiskt, så antagligen blir det plugggggget imorgon. tjiihoo, love school (ironic)

Legat och degat hela dagen men känner ändå att jag är seg som kola. Hur går det ihop? I dont get it.

Hoppas att maten snart är klar, magen här nämligen börjat prata med mig på det där konstiga språket, språket som jag antar betyda "ge mig mat".

Rrrrrrrr, klockan rang, som jag säger, ringde, som alla andra säger att det heter. vad är rätt? who knows.

Nu är iallafall maten klar och maten ska få översätta magens mystiska språk för mig.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0