19 år

Idag fyllde jag 19 år. Mitt 19 år på denna jord startar idag. Nu. Hade en bra dag med fina släkten och bra presenter. Det var fint väder för första gången. Soligt och varmt. Kom dock en liten regnskur, vilket vi alla ställt in oss på, då det regnat varje år på min födelsedag. De sista åkte för ett tag sedan, och snart ska jag sova. Upp kl 5 och jobba imorgon och sen på eftermiddagen kommer mina fina tjejer hem till mig och äter lite, sen kommer fler och förfestar innan utgång. Jobb på lördag och söndag igen. Dags att göra sig i ordning och tacka för att ha blivit ännu ett år äldre... Puss och hej Jag och min söta kusin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0