Sjukdom

Hej.
Flera månader sedan sist. Har hänt väldigt mycket på dessa månader faktiskt. Jag har tagit studenten, jag har slutat mitt jobb på Länsförsäkringar och börjat på parken zoo, där jag trivs hur bra som helst! Jag har klippt mitt hår och slingat det ljusare. Jag har blivit köar med min ansökan om au pair och har hadt kontakt med en familj.

Jag har även blivit sjuk, allergisk osv. Det suger, med
Tanke på att jag har ett utomhusjobb och går och nyser, snyter mig och hostar hela tiden. Denna helg är jag ledig och ska bara ta det lugnt, vilket jag även gjorde igår på självaste midsommar.

Jag känner att jag måste bli frisk till peace and love helt enkelt, som jag, Olivia och Amanda åker till nu på måndag, med start av festival på tisdag. Kommer bli underbart!

Nu ska jag vila lite mer och hoppas att min förskräckliga vagel försvinner. Kan knappt blinka. Hostan, snoreriet, ont i huvudet, halsontet kan också gärna försvinna iofs.

Tacktack, adjö



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0