999

Kents nya. Jag blir tårögd. Så vacker är den. 999. Nionionio. 3x3=9+99. 999.

Vet inte hur många gånger jag satt på den fina låten idag. Nynnar på den vart jag än går och sjöng på den i duschen. Den har liksom fastnar. Jag kan inte hjälpa det. Men samtidigt gör det mig ingenting. Den får gärna sitta där. Ha den i åtanke liksom. Dock vill jag inte sönderspela den, så att sen blir uttjatad som jag lyckats få andra nya kentlåtar att bli. Väldigt frustrerande...

Något annat som är minst sagt frustrerande, är att mitt spotify inte fungerar. Blir så arg! Någon expert som skulle vilka vara en hjälpande hand? Call me!

Har nyss plockat undan i rummet och snart ska jag sova.

Imorgon åker pigga och glada personer som har uf-företag till Nyköping, för en mässa. Mitt företag anmälde sig inte. Lite tråkigt i efterhand, men samtidigt skönt. Har så otroligt mycket i skolan så jag blir nästan lite ledsen.

För att dämpa sorgen ska jag sola imorgon. Sen kanske träffa chrilleboi + någon kompanjon, ifall inte jobb och skolarbete tar över, så att säga.

I dessa svåra stunder, är jag glad att det finns musik. Fin musik, som Kent. Kent. Tack för att ni finns och förgyller min dag. Bokstavligen. Förgyller min dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0