Callicallicuttacuttacutta ehoehooo

Mitt lokalsinne är inte det bästa, men efter igår lär jag vara kung ute på vägarna. Agerade nämligen taxi och var nog i princip runt hela staden och enda ut till Mälardalen där jag hämtade upp 3 pojkar. Släppte av två utav dem i Torshälla och åkte sedan vidare till djurgårn där Oskar hoppade av, och likaså jag. Övernattade där.

Drog hem vid 12, åt lunch, duschade och sov. Nu sitter jag i mitt rum efter att ha provat på COD. Jag sög och blev överlycklig när jag lyckades döda en person, som blev den enda jag dödade...

Funderar på att plugga litegrann. Blir nog så. Sen drar jag inte hem till mamma i kväll, som vi alltid gör på söndagar. Vi har nämligen kommit överens om att vi är två veckor på vardera ställe i fortsättningen, pga den jobbiga packningen som uppstår varje vecka.

Hade inte så mycket mer än det. Tjollahopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0