Sol, Kärlek och sommarklänning

Måste även tillägga att jag var glad idag, trots att jag faktiskt var riktigt arg. Men jag var glad ändå. På något konstigt sätt. Det var sol. Men jag satt inne. Men jag var glad ändå.

Fick nog energi av solen, fast jag satt inne. Satt på mitt rum. Låg under mitt täcke och läste "egoboost". Det behöver jag.

Jag satte på mig min fina, nya sommarklänning av vit spets, hatt, blommiga sandaler och smycken. Jag blev glad och lycklig. Solen lyste. Jag var fortfarande inne. Jag kände inte solen, fysiskt, men jag kände den ändå. Det var härligt.

Jag gillar nog sommaren ganska så väldigt Mycket. Väldigt, väldigt Mycket. Den är fin. Precis som solen och min fina sommarklänning. Jag längtar till sommaren. Sommaren kommer bli bra. Jag är bra. Det lärde jag mig i blondinbellas bok. Jag är bra. Jag är fin och jag räcker till. Jag gillar sommaren. Jag gillar värmen. Jag gillar min sommarklänning. Jag älskar min hatt.

Gilla. Älska. Älska. Gilla. Tycka om. Tycka om låter bättre. Jag tycker om, helt enkelt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0