En gräns

Helluuuu!
 
Idag var det en vanlig dag, fast ändå speciell. Körde Nate till skola, hämtade upp honom och lagade mat som vanligt. Men sedan gick jag med honom till Cole. De skulle ha playdate, så det var skönt!
 
Julia skulle dock åka hem idag, så Nate blev lite tjurig, och Julia berättade att han betedde sig som han gjorde när Julia kom. Han skulle pröva mig, och se vart mina gränser går. Var lite jobbigt, men tillslut lugnade han sig.
 
Nu är jag hemma själv. Hela familjen är med Julia på flygplatsen. Är skönt att det är tyst, men är samtidigt sjukt rädd... Huset är så stort. Känner mig otroligt liten här... Sen hjälper det ju inte direkt att det är sjukt mörkt...
 
Just nu skypar jag med baggebror, vilket är skönt! Då slipper jag vara själv. Kind of. 
 
Ska nog snart försöka sova. Börjar 7 imorgon, och Carey kommer åka till jobbet, och inte jobba hemma som hon ofta gör. Så blir helt själv med Nate imorgon. Blir spännande...
 
Tjing,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0