Från de senaste dagarna

I fredags var min första arbetsdag, trots att jag inte jobbade "på riktigt".
Jag och Julia tog med Nate, som är ledig på fredagar, till biblioteket och lånade några böcker och en film. 
 
 
 
 
På kvällen kom sedan Chris föräldrar över på "avskedsmiddag" för Julia, som jag skrev om tidigare. Då fick jag ett fint kuvert med lite dollar i. Några hundralappar extra är alltid välbehövligt! Tusentack!
 

 
 
Igår på kvällen så var ju jag och Julia på bio och hon visade mig runt i stan. Så har några bilder från igår!
 
"Storhandling". Blev dock lite mer saker i vagnen! Haha
 
Den typiska amerikanska restaurangen, med bås osv.
 
 
På bion
 
Min första "Starbucks", med varm choklad, haha.
 
 
Idag hade jag då min riktiga första arbetsdag med pojkarna. Det började med att jag gick med Will till bussen. Sedan hem för att leka med Nate i ca en timma, och sedan körde jag och Julia honom till skolan. 
 
När jag kom hem fixade jag med barnens tvätt samt handdukar i vårt badrum. 
 
Med tanke på att jag hade 3 timmar ledigt på förmiddagen, tog jag det lugnt! Åt frukost och la mig för att kolla på lite serier. 
 
Strax innan 12 åkte jag och Julia iväg igen för att hämta upp Nate på skolan. Vi åkte hem och fixade i ordning lunch för honom. 
 
Julia gick upp på övervåningen, och då fick jag för första gången vara helt själv med Nate, vilket kändes jättebra. Han är så söt! Han sa "Johanna, lägg dig ner i soffan!" Så gjorde jag det. Då lade han sig över mig och kramade mig. Hur söt?! Sedan läste jag två böcker för honom, som jag dock redan läst si sådär 3 gånger redan, men det är hans favvisar! Vi byggde även lite lego och Ninjado, som är hans favorit! 
 
När klockan blev ca halv 4, gick vi och mötte upp Will från bussen. Då gjorde jag i ordning lite snacks som de skulle ha med sig till Tennisen. Så de kollade en show på tv, klädde på sig tenniskläderna och jag fixade med deras väskor och packning. Klockan 4 åkte vi iväg till tennisen! 
 
När vi kom tillbaka från tennisen, gick jag direkt upp på mitt rum. Skypade lite och tog det lugnt! 
 
Nu ska jag strax sova och ladda för en ny jobbdag imorgon! 
 
Utsikten från mitt fönster.
 
Sötaste Nate, med sin pappersrobbot.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0