Snabbt inlägg

Hallihallå!

Jag har velat blogga, för jag har så mycket att berätta. Men med tanke på att jag har fullt upp nu bla inför thanksgivnig, som är imorgon, så har jag varken haft tid eller ork.

Är dock ledig torsdag-söndag nu, vilket ska bli skönt! Men imorgon kommer hela familjen att åka hem till Careys syster, för att fira thanksgivning, så kommer inte ha tid för bloggen imorgon heller. Men till helgen kommer ett detaljerat inlägg om vad som hänt de senaste dagarna.

Har precis suttit nere i köket och pratat med Carey i nästan en timme. Pratade om lite allt möjligt, vilket känns sjukt skönt. Är en otroligt lättnad att jag vet att jag kan prata med henne om jag vill och känner för det.

Nu ska jag sova, är så otroligt trött efter dagens förberedelser inför imorgon. Längtar som tusan tills morgondagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0