Thanksgivingsmiddag

Har nu avnjutit min livsförsta, och nog dessvärre min sista, thanksgivingmiddag. Herre vad gott det var! Sitter nu och vilar magen i en soffa i "barnrummet" hos careys syster. Här inne sitter även nate och Will och careys systers två barn.

Trotts att det var ganska jobbigt att komma hit, då det var sjukt stelt. Vem ska jag prata med? Vad ska man prata om? Tillslut blev man själv på sin plats man stod på, vilket blev lite embarrassing... Men annars flyter det på ganska bra ändå!

Snart väntas det efterrätt, vilket består av sisådär 5 olika kakor/tårtor. Frågan är hur det ska få plats i min proppfulla mage. Men som alla vet, som känner mig, så får alltid en godsak eller två plats i skattkistan!

Happy thanksgiving everyone!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0