Italobrothers och 3 avskedanden

Igår bjöds det på utgång. Kvällen började hemma hos Simone med Amanda och Louise. Mycket trevligt! 
Vi gick sedan ner till stan, för att gå in på Villa. Otroligt mycket folk! italobrothers skulle uppträda, så var inte så konstigt att det var proppat med folk där inne.
 
Träffade på gamla vänner, vilket var superkul. Var många man träffade ute igår, som man vet att jag inte kommer träffa något mer innan jag åker, vilket kändes lite ledsamt. Jag träffade på Crisse som bjöd mig på en "avskeds-shot". Tackartackar!
 
Mycket sång och dans blev det! Träffade även på Josefine, så umgicks med henne under kvällen en hel del!
 
Det mindre kul med kvällen var att jag blev osams med en killkompis. Riktigt surt att något sådant ska hända nu när jag ska åka iväg, och inte kommer träffa honom något mer...
 
Alla inne på Villa, fick även utrymma lokalen, för att det hade blivit falsktalarm angående brand. Så vi fick stå ute och vänta i sisådär en halv timme. Lite trist... Så vi gick ut och gick in på Mcdonalds ett tag. Sedan fick vi komma in igen! 
 
Träffade även på min lilla baggebror, Snyggdanno, Dileva. Jättekul! 
 
Vid klockan 2 blev jag och Louise hämtade av hennes mamma, och vi åkte hem. 
 
Tiden måste ha gått sjukt snabbt när jag var hemma. Kom hem strax efter två. Pratade i telefonen några gånger. Varje gång jag kollade på klockan hade det gått en timma, och när jag sedan bestämde mig för att sova var klockan 5. Jag hade alltså suttit i min säng och bara suttit i över 3 timmar...
 
 
Autograf jag fick av Italobrothers på Villa
 
Skriver autografer
 
Jag och fina Josefine på Villa
 
Utgång på G
 
Påväg till stan
 
 
Idag så kom mormor och morfar på besök. Jag sov när de kom, så de kom och kramade mig tills jag vaknade. Jättemysigt! Åt lite mat och samtalade. 
 
Strax efter att vi ätit upp kom Anders, Hedda och Hampus. Supermysigt! Så vi gjorde i ordning en fruktsallad, tog fram godis, glas och annat gott och myste på! Hedda fick även massor utav kläderna som jag rensat bort, så hon hade en liten "modevisning". 
 
När det var dags för dem att åka, så grät jag en skvätt. Det var sista gången jag träffade de innan jag åker iväg. Hedda hade gjort ett kort till mig, där hon klistrat fast ett kort på mig och Hedda från förra sommaren när vi var på Öland. Så fint! Kommer sakna dem så!!
 
Idag blev jag bjuden på en fest, så taggade till till det, men sedan ville ingen hänga på, så det blev inställt. Sedan frågade Louise ifall jag ville gå ut i Örebro, så frågade en annan vän ifall hon ville hänga på, men hon var i Vingåker och kunde inte. Så jag är hemma ikväll med familjen. Sitter just nu i vardagsrummet under samma filt som mamma och bara myser. Kan vara skönt det också ibland, och känns som att det är viktigare att umgås med familjen när jag bara är kvar i Sverige i ca en vecka till, än att gå på en fest. 
 
Idag är det sista natten jag sover hemma hos mamma på över ett år. Sjukt! Åker till pappa imorgon, för att spendera min sista vecka i Sverige där. Galet! Vet inte riktigt hur jag ska reagera, känna, bete mig... allt är bara sjukt!
 
 
 
 
Kortet jag fick utav Hedda. Supergulligt!
 


Kommentarer
Hedda

Hej Johanna,
Nu har jag sett alla bilderna på din blogg :)
Hej då!!
Hedda

2012-10-23 @ 20:44:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0