Lite filmer och liknande

Kollade precis på The Five-Year Engagement. Jag vet inte riktigt... jag somnade. Så världens bästa betyg får den nog inte direkt. Är dock inte så bra på film. Somnar ganska ofta, om filmen verkligen inte är superduperbäst, vilket sällan händer. 
 
Jag kollade dock på Johan Falk: De 107 patrioterna tidigare idag och till den somnade jag inte. Så det var ju kanske bättre. Dock åt jag samtidigt, vilket kanske uppehöll mig. Min poäng är iallafall, att jag har kollat film. Gud så trevligt.
 
Blev ingen promenix, så den tar vi på onsdag istället. Det blir ju också trevligt.
 
Sitter och snackar lite med Sylvia, en kollega från Länsförsäkringar. Gud vad jag kommer sakna våra tider på LFS. Vi hade så kul. Du är så söt, ditt lilla mongo.
 
Funderar på om jag ska börja rensa lite kläder och liknande, som jag gjorde hemma hos mamma förra veckan, hos pappa. Men har jag ork? Det är frågan... Dock känns det som att jag måste börja ta tag i saker och ting. Liksom, om en vecka är jag i USA nu... Då har jag blivit amerikan. Nästan iallafall.
 
Nu är det någon turk som dampar på facebook, som även skriver till Sofie. Jag tror han har något sorts problem. Stackarn.
 
Tjing,
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0