220413 - 260413 - Jobbvecka

Min första egna jobbvecka hos min nya värdfamilj är nu avklarad. De allra flesta dagarna har gått hur bra som helst, vilket har varit skönt! 

Så, vad annat har hänt denna vecka? Inte mycket alls. Efter jobbet har jag varit hemma, eller gått på starbucksmötet, som var i tisdags. På onsdagen var det även glassträff på Richardsons, men köpte ingen glass, då jag bara hade 1.06 dollar på mitt kort. Helt sjukt...  

Jag har fixat nytt bankkort, och hittat från nya platser hela av mig själv. Bra jobbat Johanna! 

I fredags hämtade jag upp Kamla, som är vår städtant, men städtant får man egentligen inte säga, men i mina ögon är hon en städtant, då hon faktiskt städar. 

När jag slutat igår (fredag), gick jag upp och tog en kvällsnap vilket var grymt skönt. Resten av kvällen ägnade jag framför datorn och snack med fina vänner. 
 
Mer än så har inte hänt denna jobbevecka. Nedan kommer lite bilder, om de kan ladda denna gång dvs. 

Mina mystjejer














Bakade energybars




Lekparken




Glass på Richardsons






Såg en kalkonflock. Fick dock endast en på bild









Svenska pannkakslagning

Done!


Kommentarer
Marita

Blir så glad över att se de fina bilderna på dig och att du ser ut att trivas så bra :) Hur smakade "energibollarna"? Har du receptet? Kunde vara kul att testa! Kram

2013-04-27 @ 22:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0