290313 - Chicago with Twin

För några veckor sedan, åkte jag in till Chicago med Michelle och hennes fina familj som frågade om jag ville följa med, så det ville jag såklart. Var skönt att komma bort från huset jag bodde i då för ett tag och få umgås med en av mina bästa vänner! 
 
Michelle kom och hämtade upp mig ganska tidigt på morgonen, och sedan åkte vi till tågstationen där vi mötte upp resten av Michelles familj.
 
Dagen i Chicago bestod av att vi besökte "Willis tower", som var första gången för mig. Riktigt häftigt! Var så fint väder också, så såg så sjukt mysigt ut över staden! var dock lite småläbbigt att stå i glasfönstret som endast är av glas, så att det såg ut som att man inte stod på någonting. Någonting som jag absolut hade velat mamma skulle göra ;) 

Effer det gick vi och åt på något mack-ställe. Var helt ok! Vi alla var så hungriga så allt satt nog bra i den studen! Haha.
 
Vi gick sedan runt i standen, och bara myste. Gick väldigt mycket, vilket var skönt.

Var en trollkarl som stoppade oss och började trolla. Den där gubben var från England, och stirrade verkligen och pratade med mig hela tiden om saker jag inte riktigt fattade. Haha. Men han var duktig, men lite elak. Svor åt barn och liknande... 
 
Vi gick sedan in på "Disneystore", och jag och Michelle provade alla möjliga kostymer, som diadem och liknande. Så kul! Blev som ett barn på nytt, vilket man egentligen är varje dag som au pair. 
 
Vid 3, klämde 4 vuxna och 4 barn in oss i en taxi och åkte mot tågstationen. 

Var en otroligt mysig dag med denna fina familj och min underbara vän! 
 
Tackar även så otroligt, då de betalade hela dagen för mig, vilket inte alls var något jag hade förväntat mig. Så otroligt generösa och snälla. Tack, tack, tack! 
 

I väntan på att komma upp i "Willis tower"


442 meter upp över marken




Love






Härliga utsikt över Chicago




































Påväg för att äta




























Tvätta fönster


Garage på undervåningen, lägenheter på övervåningen


Underbara Chicago






Disneystore


Jättesöt!


Nya glajjorna...

Vingar




Chokladbutik




















I bilen från tågstationen










Mokena

Love you, Twin

 


Kommentarer
Mamma

Fina och "läbbiga" bilder :) Puss

2013-04-11 @ 19:40:20
Camilla

Härligt att det löst sig med allt.
Hoppas att allt går bra med din nya familj.
Lycka till
Kram ❤

2013-04-12 @ 23:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0