Frågor och svar

Jag har fått lite frågor angående varför jag är i rematch. Med tanke på att frågan är anonym, tänker jag inte skriva ut det här. Varför jag är i rematch vet mina närmaste vänner, familj, och de som står för vad de skriver, om.

Har även fått en fråga om jag kommer stanna här längre, eller om jag kommer att komma hem när det var sagt.

Familjen i Boston som jag pratar med nu, frågade mig andra gången vi pratade, om jag är villig och öppen för att stanna längre. Jag sa att jag inte riktigt har tänkt på det, men att jag än inte vet vad jag vill göra när jag kommer hem, så att jag absolut skulle kunna vara öppen för att förlänga mitt år.

Det känns dumt att svara på den frågan också, med tanke på att jag inte har någon värdfamilj för tillfället, och är inte 100 procent säker på att jag ens kommer få någon. Jag har tills på torsdag att hitta en ny familj, annars kommer jag sitta på ett plan hem back to sweden.

Jag vill dock inte hem igen, så hoppas verkligen att denna familj har sett något positivt i mig, och väljer att ha mig som deras au pair och familjemedlem, till åtminstone november.

Detta för nu!

Tjing,



Kommentarer
Jennifer

Hej
De var jag som skrev och frågade ang om att förlänga dit år. Jag är bästavän till Emma och tycker de är kul att följa eran resa. Och hoppas att du får bli kvar så jag hinner träffa dig med om jag får möjligheten att åka till Emma då jag tycker du verkar vara en sån go tjej:)
Kram

2013-04-08 @ 22:58:55
-

Säger det igen, du kommer att klara det. Igen. Jag förstår att det måste vara svårt just nu, men fatta vad stark du kommer vara som person sedan! Just nu kanske du inte känner dig alltför stark och kaxig, men det kommer sen! Efter regn kommer solsken!
ÄLSKAR att jag kom in på din blogg igen! Tycker du verkar vara världens härligaste människa (emma för den delen också!) och jag hoppas att allt kommer att ordna sig snart! Kram från andra sidan Atlanten och Eskilstuna!

2013-04-09 @ 07:45:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0