MA möte

Underbar dag som sagt. 

Var inte ute i solen så värst länge, för kände att det gjorde ont på huden. Inte så smart att bränna sönder kroppen redan i April, haha. 

Nu har jag gjort mig lite i ordning för att åka på mitt första LCC möte här i MA. Hoppas att det blir mysigt! Gäller bara att hitta dit. Frågade min värdmamma vart det ligger, och hon sa att det bara är att köra på 182 North, som jag alltid kör på, och sedan svänga av vid Exit 28. Sedan åka höger och sedan ska det vara någonstans på höger sida, så bara att vara uppmärksam! 

Nu ska jag åka. Ska vara där om 30 minuter!  

Lite bilder från idag och igår:
 



När lillan själv får bestämma frisyr




Sötan


Samma frisyr på mig


Rockring


Kommentarer
mamma

Sötnöt!!!

2013-04-30 @ 13:08:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0