Mysig picknick

Vaknade vid 7 imorse av att hela min värdfamilj hade frukost, och att de sjöng. Denna familj sjunger i pricip hela tiden, vilket dock är supermysigt, men kanske inte klockan 7 en lördagsmorgon när jag vill sova. Haha.  

Jag låg iallafall kvar i sängen och föröskte somna om, trots att båda flickorna ropade på mig nere i köket. Satte på någon film på datorn, och sedan fick jag ett samtal på min amerikanska telefon från någon kille som ville snacka. Ingen aning om vem han var, men men. Vi snackade i kanske 15 minuter, och sedan ropade min värdmamma på mig nere från köket och frågade om jag ville med på lunch-picknick, vilket jag ville. Så slängde på mig lite kläder och sprang ner till köket, och hjälpte till att bära ut saker till bilen. 

Stället vi åkte till låg ca 15 minuter bort från huset. Vi åkte till ett jättevackert ställe med klippor och utsikt över vattnet. Såå mysigt! Så vi valde ett ställe där vi lade ut våran filt och dukade upp våran lunch-picknick. 

Vi stannade dock inte allt för länge, då min värdmamma skulle iväg på något möte, så vi var tvugna att åka hem. 

Nu sitter jag på mitt rum, och ska strax hoppa in i duschen. Fick nyss ett sms från Olivia, som frågade om vi skulle ses i mallet innan vi ska ut och äta med tjejerna i au pair gruppen på cheesecake facroty, så det sa jag ja till. 

Måste även tillägga att det är så grymt skönt att det äntligen börjar bli sommarvärme! Blir så glad!

Några bilder från den mysiga picknicken: 
























Kommentarer
Marita

Vilka underbara bilder och vilket underbart väder du har. Blir inte så lite avundsjuk! Är så glad att du har kommit till den här familjen som verkligen verkar toppen! Ha en bra helg! Kram

2013-04-27 @ 22:43:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0