210813 - Beverly beach

Vanlig jobbdag och simlektion med barnen. De skötte sig bra båda barnen. A hoppade ner i poolen helt själv och K simmade några sekunde själv. Jättestolt över de båda!
 
På kvällen kom Janni och hämtade mig och sedan åkte vi och köpte en sub på subway och sedan vidare till Beverly beach och åt den på en bänk till solnedgången. Kollade på alla hundar som var på stranden och sprang omkring. Vet inte hur många hundar det var där som gjorde roliga grejer, så skrattade en hel del. Är så kul när vi kan prata svenska med varandra in public, då ingen fattar vad man säger.
 
Vi gick sedan till lekplatsen och lekte lite och satte och sedan på gungorna då det hände lite mystiska saker. En kille kom bakom oss, tog av sig sin tröja och rökte en vanlig cigg. Han gick bort mot skogen ett tag och åkte sedan iväg med sin bil. Ett tag senare kom det en man som gjorde precis samma sak och sedan åkte iväg med sin bil. Det kom även en polisbil senare, och ännu senare kom det en man och massa ungdommar. Frågan var ju var de hade för planer där borta...
 
Jag kom sedan på att när vi hade vart i Salem förra helgen hade vi träffat några killar som brukade hänga på en restaurang i Essex på onsdagar, så vi åkte dit för att vi tänkte att vi kunde träffa de. Det var väldigt mycket folk där, men vi såg de inte. Är dock ett väldigt mysigt ställe det där "the farm" som det heter, som är en restaurang/bar/glasställe. Perfekt för mig som gillar allt det där! Plus att det bara ligger 5 minuter ifrån mig.
 
När klockan närmade sig 10 skjutsade Janni hem mig igen. En väldigt mysig kväll med lite äventyr! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0