Complete my Harvard class - CHECK!

ÄNTLIGEN! I måndags så hade jag mitt final exam av min psychology class. Känslan att vara klar är obeskrivlig. ALDRIG mer behöva ta tåget in till Harvard square, för att plugga. Nu kan jag faktiskt åka dit för att njuta av det vackra och mysiga samhället som faktiskt är där. Finns otroligt många och mysiga restauranger som jag bara måste testa innan jag åker hem... 

Jag åkte hem till Janni vid 8. Jag hade med mig lite pumpkinbread som min värdmamma hade fått av en student. Satt där och mumsade i oss brödet medan vi skrattretande gjorde vårt prov... Tyckte jag att förra provet var det svåraste jag någonsin gjort, så kan jag säga att detta var 50000 gånger värre. 
 
Det är 50 frågor samanlagt, varav typ 25 är T/F frågor och 22 ABCDEFGHILKLMNHOPRST-frågor. Ja, Det var faktiskt en fråga som hade så många svarsalternativ... Hur ska man kunna klara den då, är ju frågan?! Welcome to Harvard... 



3 timmar hade vi på oss denna gång, förra gången endast 2. Dock att vi hade fått en bonustimma, så fick vi stressa. Jag hade lätt kunnat sitta där i en timma till eller två. Nu är det iallafall inlämnat och klart, och jag är lyckligare än någonsin! 

SÅÅÅÅ glada var vi!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0