Fest i NH









 
En fest i NH jag inte tror att jag visat bilder på. Jag och Julia drog iallafall på en spontanare till NH till Sean, en kille jag har pratat med ett tag. Visade sig vara en sjukt snäll kille med jättetrevliga vänner. Hade en toppenkväll på maskeradfest/Halloweenfest. Dock hade jag och Julia kande inte de bästa utklädnaden, fast vad gjorde det. Jag våldgästade senare på kvällen stackars clownens kostym. Tyckte jag passade bättre i den. Speciellt med en "liten" flaska jäger i handen också. Var annars en typical-american fest. Stor öltunna med slang genom fönstret, beerpong och olika spel. Riktigt lyckad kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0