150213 - Vackert väder

Fredag hela veckan. Eller, nja, så var det inte. 
 
Dagen började med att Will slog Nate lite löst i magen. Trots att det inte riktigt kändes, började såklart Nate gråta, och jag blev chockad. Morgonen kunde alltså ha börjat bättre. 
 
Carey jobbade på kontoret idag, trots att det var fredag, så jag och Nate hade en mysfredag. Vi låg på mitt rum och kollade serier och han fick några chokladbitar. Gud så glad han blev!
 
Han ville inte åka till biblioteket som vi alltid gör på fredagar, så vi väntade med det till efter lunch. 
 
Vi gick även ut och spelade baseball i det vackra och varma vädret. Det känns som att  det är påväg att bli vår nu, vilket jag känner att jag verkligen behöver! Underbart! Vi satt och solade i hörnet av huset också ett tag. Otroligt mysigt! Jag föresog att vi skulle dricka lite varm choklad där ute i solen, men det ville inte Nate, så vi gick in och lekte istället.
 
På kvällen blev jag frågad av Kristina om jag ville med henne och några tjejer på dinner och movie, men jag var seg och min kropp kliade som aldrig förr. Jag skrev förut att min kropp kliade, och att jag vart hos läkaren. Jag hade nämligen skabb, men nu tror jag att jag kanske inte hade det trots allt. Enligt läkaren skulle det försvinna inom 2 veckor efter jag haft salvan, men det kliar än och kroppen har blivit knottrig. Jag har fått som vita myggbett över ben, armar och mage. Kliar som tusan... Någon som kan ha en aning om vad det kan vara?
 
Somnade skapligt tidigt denna kväll, vilket var otroligt skönt!
 


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0