170213 - Så en söndag ska se ut!

Denna söndag har rullat på. Har setat på mitt rum och slappat.
 
Nate kom inspringandes på mitt rum och hoppade upp i min säng och gosade med mig lite, innan han skulle sova. De har även gjort om i hans och Wills rum idag. De har fått nya sängar, som är lika hög som min. Men Nate sa ändå att han föredrar min säng. Så söt! Så han kom in till mig, drog i min arm och visade stolt upp sitt "nya" rum! Han frågade även om han fick spela lite spel på min dator, och det fick han såklart! 
 
Emma skrev för ett tag sedan om jag ville komma över till henne ikväll, så det ska jag göra. Ska sätta på mig något annat än mina pyjamasbyxor och sedan dra över till henne. Vi ska ha lite myskväll med godis och kanske glass, då jag ändå bryit mitt löfte.
 
Dags att dra sig mit min fina vän, så att jag hinner vara hemma innan 11, då jag har min curfew... 
 
Vill även bara önska alla sistaårare på gymnasiet en sjuk studentkryssning! Hoppas ni har bättre tur med vakterna och allt vad som nu hände där, än vad jag hade! 
 
Puss och kram
 

En bild från min studentkryssning förra året! Min fina Maria!


Kommentarer
Maryyyyy

<3<3<3<3<3

2013-02-18 @ 07:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0