Big love

Fina vänner ska man vara rädd om. Här borta har jag redan fått vänner, som jag känner kommer vara livslång vänskap. En av de vännerna är Emma, den svenska söta tjejen som flyttade hit för några veckor sedan. Trots att hon bara vart här så kort tid och att jag precis lärt känna henne, känns det som att detta är en person som jag känner in och utan, mer än vad gör med vänner jag kännt i flera år hemma i Sverige. Jag är så lyckligt lottad att jag fått så fina vänner. Hade aldrig klarat mig här borta utan de. Och när sådanna vänner skriver, och bryr sig om hur man mår, då vet man att man verkligen har de bästa vännerna i världen. Big love till dig också, Emmsi <3
 
 
"men neeej alskade van! blir ledsen nu nar jag laste detta :( om vi fick hemlangtan skulle vi aka och kopa frysen yoghurt kommer du ihag att vi sa det ? det ar precis det vi ska gora nar jag kommer hem okej ? skriv till mig om du ar ledsen! och vi ska aka till ett stalle och stalla oss och bara skrika av oss okej ? du kommer absolut klara ett ar kanner du att du vill sova borta nagra dagar vi bokar en resa till boston nu nar jag kommer hem och halsar pa grabbarna. vi aker in du jag och michelle over en helg i chicago och lever livet okej ? hall aldrig nagot inne hor av dig till mig nar det ar nagot vad som helst ! du ar sa grym! big love to you my lovely friend <3" //Världens bästa Emma
 


Kommentarer
Emma

Jag har fått världens finaste vän och det är du<3

2013-02-17 @ 17:32:10
URL: http://nattstad.se/memela
-

Jag kan förstå att du har det jobbigt med hemlängtan och jag beundrar dig för att ha gett dig in på att göra det här, men jag tror det vore en förlust om du avbröt ditt år! Du verkar vara världens goaste människa och dina "barn" måste tycka så himla mycket om dig! Det är "bara" ett år av ditt liv, och tänk på hur du kommer kunna se tillbaka på det i framtiden och tänka "shit, vad bra jag är som klarade det här!"! För det kommer att vara värt det! Dina "föräldrar" (??) i USA har aldrig haft en vuxen ungdom hos sig, de kanske bara inte vet hur man ska hantera detta. Baka en kaka, ta med dem på kaffe eller föreslå att ni tre gör något och försök lära känna dem bättre! Att ställa frågor och vara genuint intresserad (som jag tror att du är) är nog ett väldigt bra sätt att visa att DU gör din del! Du kommer klara detta, både psykiskt och fysiskt, så håll ut!

Läser din blogg varje dag och älskar verkligen allt du skriver! Jag hoppas att du förstår hur modig du är och fortsätter kämpa vidare, du har iallafall mitt stöd!

Kram!

2013-02-17 @ 23:37:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0