Chicago Med Emma!

Sov hemma hos Emma inatt, så när vi vaknade åt vi lite frukost och gjorde oss i ordning för att åka in till Chicago.

Vi kom in vid 1 och gick då mot "The bean", men såg att man kunde åka skridskor under den, så det gjorde vi! Var helt ok, men kanske inte riktigt värd pengarna med tanke på att vi åkte i ca en kvart ;) 

Vi gick sedan upp till "Bönan" och tog lite kort, var inget märkvärdigt egentligen och jag trodde att statyn skulle vara mycket störra än vad den faktiskt var. Men nu har man sett den! Var två killar som tog lite kort på oss där, så blev en jättesöt spontan bild! 

Efter detta så gick vi vidare mot Michigan Ave och shoppade lite på Forever 21. Efter det var det dags att röra sig mot Water Tower och äta lite. Vi båda tog en köttfärslimpa, och jag har väl ätit godare i mina dagar, men det dög till två hungriga små flickor som oss! 

Vidare mot några andra affärer och Emma hittade en hel del, medan jag nöjde mig med mina tre plagg från F21.

Vi rörde oss hemåt med 6.38 tåget. På tåget så måste jag ha somnat ett tag och jag trodde verkligen att jag hade koll på vart vi skulle av. Men icke... Trodde att det var vår hållplats, men vi hade precis åkt förbi den, så var bara att hoppa av och vänta i ca 20 minuter innan nästa tåg kom. Under tiden hann vi med att spela in denna "vackra" video...





Just nu sitter jag och Emma hemma hos mig och flummar lite grann. Vet inte riktigt vad som händer senare, men det visar sig! 

Imorgon åker vi och klipper oss och sedan vidare till IKEA för lite svensk lunch. Blir mysigt! Vad för spännande saker vi har tänkt att göra där berättar jag imorgon, så det får hållas som en liten hemlighet! 

Har så roligt med den här tjejen! Puss på dig knasboll! 














Dags för mat!


Smakade dock betydligt godare än vad det ser ut!


Ledsen tjej!




Bra teater


Lite träning medan man väntar på tåget


"vart är vi?!"


"gud i himlen"

WOHOOO


Söt Emma


I tåget!


Dags för skridskor!


















The bean















Till Bucketlisten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0