Galen lördagskväll

Efter Hooters bestämde vi oss för att åka till Thunder bowling för att spela lite bowling. På väg dit har vi megahög musik, är några killar som kör bredvid oss så vi bestämmer oss för att ha som ett "lopp". Vi vevar ner rutan och frågar om de vill följa med på bowling, och de vill de. Dock ligger de i fel fil, så de kommer bort, och vi ser de inte mer. Bowlingen var också även upptagen, så vi bestämde oss för att åka hem istället.
 
Vi släpper av Kristina och ska åka och lämna Michelle, då vi ser en kille ensam på vägen. Jag säger att vi kan ju åka fram till honom och fråga om han vet något vi kan göra. Michelle blir lite rädd och blyg och tycker att vi är knäppa, så hon gömmer sig, haha. Jag åker iallafall fram till honom, åker sakta bakom honom, men jag får inte ner rutan, så Emma hänger över mig och hjälper mig få ner rutan på hennes sida. Vi vänder och jag frågar "hej, vet du något man kan göra här?!". Sedan frågar Emma om han vill hoppa in i bilen, och det vill han.
 
Vi åker runt i nästan två timmar. Vi åker bara runt och pratar och skrattar. Vi åkte till Frankfort för att ta kort med skylten "welcome to frankfort" som är med på vår bucket list. Vid två skjutsar vi hem vår nyfunna amerikanska vän Brad och sedan skjutsar jag hem Michelle och Emma.
 
En otroligt kul kväll, men lite farlig ändå. När vi tog kort med skylten, kom en polis ovh sa att vi gensat skulle gå därifrån. Lite läskigt, men men!
 
Vid 3 var jag hemma igen, och somnade som en stock! 
 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0