Gymmet

Nu ska jag försöka göra några inlägg från min förra vecka. Börjar med onsdagen! 
 
Dagen rullade på som vanligt. Packade barnens simgrejer, och efter det drog jag och hämtade upp Emma. Vi åkte till gymmet och körde väldigt bra tycker jag! Emma som har vart boxare och haft lite tränarroll, visade mig hur man skulle träna, och jäklar vad allt blev jobbigare när man faktiskt gjorde rätt! hahah
 
På en av stationerna som jag gjorde var det en kille som började prata med mig. Han började samtalet med "Snöar det fortfarande ute?". Hur uppenbart är inte det att han bara ville prata liksom? Haha. Lite kul ändå. Sedan när jag och Emma gick in till ett rum för att göra lite övningar följder han efter oss, och gjorde övningar där också. Haha! Han sa att han brukar vara där på kvällar, så vi kanske träffas igen och blablabla.... HAHA! 
 
Michelle var även tydligen på gymmet, så hon överraskade mig genom att komma och knacka på min axel när jag gjorde en övning. Blev förvånad att se henne där, samtidigt som mig och Emma, men det var kul! 
 
Något pinsamt på gymmet var också att när jag och Emmsi gick in i det där rummet, gjorde jag massa fula indianhopp typ. Emma börjar asgarva och jag fattar inte riktigt varför. Så jag frågar henne "Vad skrattar du åt? såg någon mig?". Hon skrattar så tårarna rinner, och pekar mot hörnet av rummet. Där sitter det en tjej och tränar och kollar konstigt på mig. Föll i garv och gömde mig bakom ett draperi! HAHA! Så kul! 
 
Efter det åkte vi hem till Emma ett tag och fortsatte med vår bucketlist och sedan åkte jag hem! 
 



Bilder från Emmas blogg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0