Lördag

När jag vaknade i lördags var Chris föräldrar här. Tog en dusch och gick sedan ner och hälsade på de. Gick sedan upp och skypade med Pappas släkt. De var hemma hos Tina och Åke för att fira Ebba. Hade så gärna velat vara där...  Var jättekul iallafall! FIck även ett kort från TIna och hennes familj i veckan. Superfint. Det var ett kort på kusinerna. Dock ett gamalt kort, men det pryder nu min vägg :) 
 
Mina vföräldrar skulle bort på födelsedagsfirande idag, så de använde mitt babysitcard som jag gav de i julklapp. Så från och med klockan 3 var jag hemma med barnen. Vi kollade filmer hela kvällen, vilket de tyckte var jättekul, då de i vanliga fall bara får kolla 30 minuter TV om dagen. De fick även mer snack, eftersom att jag var barnvakt, så det tyckte de om ;) 

Vi kollade massor av roliga videos på min mobil som de dog av garv åt. De är så söta! Sedan gjorde de massa filmer på sig själva! Haha
 
När det var dags att sova ville de sova i min säng, men det gick ju inte eftersom jag skulle iväg på kvällen. Så mysiga, så fick nästan ångest att jag skulle iväg. Men tror både att jag och dem sover bättre i sin egna säng.
 
Föräldrarna kom hem vid 9.30, och då kom Michelle, Kristina och Elena och hämtade mig. Vi skulle nämligen åka och åka rollerskates. Sjukt kul! 
 
När vi kom in där, var det en typisk amerikansk lokal på någotsätt, med en stor rink i mitten med massa folk på rollerskates. Vi åkte på såna där typiska rollerskates med 4 hjul på varje. Sjukt svårt, men galet kul! Jag ramlade en gång, men reste mig snabbt upp! 
 
Vi åkte i kanske 1 timme, och efter det fick vi pizza och dricka. (Det ingick i priset), så det var nice! 
 
Efter det skjutsade de hem mig, och alla åkte hem till var och en! 
 
Jättetrevlig kväll var det! 
 
 

























































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0