Måndag

I går så åkte jag till gymmet med Michelle på morgonen. Vi körde ett bra pass i en timme! Efter det åkte vi dock till Jewel och köpte godis och liknande, men det var vi värda ;). Vi har lovat varandra, att på onsdag så börjar "fastan" här i usa. Då ska man uppoffra något som man inte ska äta/göra under månaden som detta håller på i. Vi har bestämmt att det enda godiset vi får äta under denna månad är Reeses, men bara 5 om dagen! Vet inte hur jag ska klara av det här. Men får se det positivt, jag kommer bli hälsosammare och jag får ju trots allt äta 5 om dagen! 
 
Efter det var det hem och fixa med tvätten och sedan hämtade jag upp N. Vi hade en väldigt lugn dag, då han var så sjukt trött. Han grät mycket med tanke på att han var så trött, så han orkade inte göra så värst mycket. Vi låg i min säng och kollade på Ninja turtles och Ninjago hela eftermiddagen. 
 
Sedan var det dags att möta W och köra dessa pojkar till tennisen.
 
På väg hem var barnen först så pratsamma och vilda, men efter ett tag märkte jag hur tyst det blev. Jag vände mig om och såg att de båda hade somnat... Så söta! 

När vi kom hem så spelade W piano och gjorde sin läsläxa för mig och sedan slutade jag. Då åkte jag och hämtade Emma, vi åkte mot starbucks och träffade två amerikanska tjejer som Emma lärt känna genom Cheerleadingen. Jättetrevliga tjejer! 
 
Efter det åkte jag och Emma för att träna, men blev inte mycket träning. Vi sprang i 3 minuter och sedan gjorde Emma några armövningar medan jag bara satt och kollade på. Kan skylla på att jag hade tränat ett hårt pass på morgonen ;) 
 
Vid 10 när gymmet stängde körde jag hem Emma, och sedan somnade jag! Fick ett sms från Carey att jag började 12 på tisdagen istälelt för 7, så det var en otroligt nice nyhet! 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0