Shoppinglördag

Jag vaknade vid 8 på morgonen av att Emmas hund skällde som tusan, och jag kunde verkligen inte somna om. Så i två timmar låg jag vaken och väntade på att Emma skulle vakna, Haha. 
 
När hon vaknat pratade vi lite, och sedan bestämde vi oss för att spela lite på våra tvärflöjter, då vi har det som ett mål på vår bucketlist. (Kommer lägga in vår Bucketlist i ett annat inlägg).
 
Sedan gick vi upp och åt lite frukost, och gjorde oss sedan i ordning för att åka och shoppa. Innan det åkte vi dock hem till mig, så att jag kunde byta om från mina myskläder som var det enda jag hade med mig till Emma.
 
Vi båda kom hem med ett par svarta shorts, som vi i början tyckte såg lite konstiga ut, då det var som en dragkedja som gick hela vägen runt om. Men var lite småhäftiga på, så det blev ett bra köp! Sedan köpte jag även ett linne. 
 
Vi åt även på Panda express, som dock inte smakade som det gjorde när jag åt där med Elena, Kristina och Michelle... lite tråkigt! 
 
Vi har/hade även på vår bucketlist att vi skulle prova alla drickbara saker på starbucks, men efter att ha provat det äckligaste karamelkaffet i världen, som gav oss båda kvälvningar, bestämde vi oss för att vi skulle ta bort det från listan, då ingen av oss dricker kaffe och te. Vi känner att det är bättre att vi lägger ner pengar på saker vi vill göra, istället på saker vi inte ens tycker om! 
 
Idag hade även W sitt kalas. Med tanke på att jag var med Emma, så var jag inte med på hans barnkalas som han hade för sina vänner i Taekwondo salen. Så direkt efter shoppingen åkte jag och Emma hem till mig och träffade släkten och fikade. W öppnade sina paket och blev glad för legosettet han fick av mig! 
 
Lite senare fick jag ett meddelande av Michelle som frågade om vi ville med till Hooters för lite mat, och det ville vi. Så jag och Emma åkte och hämtade upp Michelle och Sedan Kristina och åkte till Hooters där vi åt kycklingvingar och pommes! 
 
Sedan kände vi för att åka ivg och göra något, och det kommer jag förklara i nästa inlägg, så att inte detta blir allt för långt! Haha
 























Mina kläder










Likadana flöjter OCH flöjtfodral






Har fått som mygbett över mina armar och ben. Kliar som tusan!




Äckliga starbuckskaffe...


På Hooters


Roliga pommes









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0