Space golf - 120213

I tisdags så hade jag mitt au pair möte i Orland Park med mina tjejer. Var jättetrevligt, trots att aktiviteten kanske var lite för barnvänlig. Hade högre förväntningar, men man får göra det bästa av det =)
 
Jag, Emma, Michelle och Kristina hamnade i samma "team" på golfen. Var helt ok. Banan lös av alla neonfärger, likaså bollarna. Det var ett väldigt litet rum, som de klämt in alla möjliga statyer, banor, toaletter och dekorationer på. 
 
När vi hade spelat alla 18 hål, visade det sig att Emma och jag hade lyckats kamma hem exakt lika många poäng. 50. Vi är för lika helt enkelt.
 
Efter det körde jag till Mc Donalds. Herregud vilka segapor det var som jobbade där. Teenages... Jag ropade i den där grejen vad vi skulle ha. Vi skulle ha två av glassen och pommesen, då Emma och jag såklart tog samma sak. Men vi fick bara en av varje när vi kom fram till kassan. Inte nog med det, jag fick inte tillbaka min växel. Arg som ett bi körde jag runt yttligare ett varv och prattade/skrek så tydligt jag någonsin gjort "we want ONE FRITES!". När jag körde fram för att betala sa jag att jag skulle ha tillbaka min växel, såsen vi inte fick och saken vi beställde. Han tackade och önskade oss en trevlig kväll. Jag sade inte detsamma.
 
Vi parkerade bilen och satte oss och åt, medan vi kollade på de skuma videosarna av mig på DD. Herre vad vi skrattade, jag, Michelle och Emma.
 
Efter det körde jag hem de små liven, och somnade när jag kom hem.
 
Nu, lite bilder från space golfen
 











Träffade mina  barns idol


Ännu en kändis







Tack!


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0