Au pair meeting - bowling

Idag har det vart en ganska seg dag, men ändå skön! Gick dock och längtade tills att klockan skulle bli 6 hela dagen, då jag skulle sluta, och Michelle snart skulle hämta mig och köra oss till bowlingen, där vi skulle ha au pair möte!
 
Var riktigt kul faktikst, trots att jag var urusel. Första ronden, fick jag 50 poäng. 50 POÄNG?! Ärligt... Minns inte senast jag var så dålig. Ni som vet hur dålig förlorare jag tyvärr är, kan ju tänka er hur jag betedde mig... Andra rundan gick dock bättre, då jag ledde ett tag, men ja, det var ju bara för ett tag, sedan tog Michelle över. Den busen... 

Just ja... Jag kom även in på banan för mycket med fötterna, så att jag ramlade och gled in en bit på banan.. Herregud säger jag bara. Fotspår och hela faderullan blev det på golvet. Men det var fint! 
 
Bowlingen slutade vid 9, och då bestämde jag, Priscilla och Michelle att vi skulle åka och äta. Åkte till det närmaste Burget King som fanns, men GPSen var så jäkla trög, så den tog oss ut på två olika motorvägar, och virrade omkring, istället för att vi bara kunde ha åkt rakt fram i ca 1 minut från bowlingen. HAHA! 
 
När vi väl kommer fram till BG så var det stängt... Så fick göra DT istället, men det gick bra! Var en stor, svart kille som snackade med oss, och sa "ni har dialekt, vart är ni ifrån" - "Vi kommer från tyskland och sverige" - "Åh, jag förstår, är alla lika vackra som er där?" (Hur många gånger har man inte hört den här borta... haha!) - "Ja, absolut!" - "Gillar ni svarka killar?" - "Ja, vissa gör väl - svarade Michelle" - "så du gör inte?!" - "Jag gillar alla, Svarade Michelle". Vi fick sedan våran mat, och då börjar killen prata igen, och peka på mig "Hon, hon ser ut att älska att festa!" -  "Ja, det gör hon!" - Svarade Michelle. Haha, lite kul. Satt i bilen och hade party med hög musik medan vi åt. 
 
Efter det bestämde vi oss för att ta bilen över till andra sidan och ta en glass på BR, MEN det var också stängt... Så åkte till ett annats ställe som låg på samma gata. Jag och Michelle delade på en glass med Oreos och Reenes i. Sjukt gott! Satt där i en timme och snackade om allt och inget. Tycker om dessa tjejer så mycket! 
 
Efter det körde Michelle hem mig, och nu sitter jag på mitt rum! 
 
Har haft en riktigt bra dag trots allt. Iallafall en riktigt bra kväll! Sådant som jag gjorde idag borde jag göra oftare på kvällarna. Sjukt kul! 
 
Imorgon börjar jag 7, så borde sova nu! 
 
Bilder från idag! 
 

Var ensama i bowlinghallen... haha










"call me Joha"


















STRIKE!


Michelle var duktig och kastade klotet bakåt ;) 
















Synd att jag förstör denna bild, med dessa fina tjejer...


Utråkad P? ;)


De som var med på bowlingen! 




HEJHEJ!










Glassmys!





Kommentarer
Marita

Hej Johanna! Roligt att se alla glada och fina bilder från bowlingen. Kram

2013-01-19 @ 21:15:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0