The typical amerikanaren

Amerikanare, amerikanare, amerikanare... Jag har sagt det förut, och jag säger det igen, de är ju som de är...
 
I helgen, när Michelle var här, fick jag ett sms från killen som jobbade på klubben vi besökte i NY. Han skrev att han ville ha med mig på en modevisning i NYC på lördagen. Han ville alltså ha med mig, som modell, på en catwalk. Tack, men nejtack!
 
Jag och Michelle var även ganska desperata av sällskap. Vi ville festa, eller åtminstånde träffa nytt folk, så vi gjorde ett inlägg på CS sidan. Därifrån var det en kille som skrev till mig och ville att vi skulle komma in till Chicago. Senare skrev han även till mig på fb, där han skrev att han var profesionell fotograf, och gärna ville boka en fotosension med mig i febriari. Med mig som modell. Haha, går ju inte att bli lite smickrad trots allt. Detta händer verkligen bara i usa. 
 
Jag har även blivit tillfrågad att gå ut på dejt på valentinesday. Det vore ju dock  helspännande att faktiskt bli utbjuden på kärlekensdag, i amerika. Något som jag bara trodde hände på film.
 
Just det! En amerikanare har även kommit från till mig, och seriöst frågat mig om jag är från afrika. Hm... Jo. Så var det ja. 
 


Tack hej! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0