Family first

Nu har bloggen stått stilla vääääldigt länge igen. Har dock en stor anledning att "skylla" på. Min fina mamma och bror har vart på besök i 12 dagar, så har ängnat ALL tid till de. Jag har visat de runt här i mitt lilla område, visat de stranden, vi har solat badat, vi åkte in till NYC i 4 dagar och såg och gjorde massor, vi har shoppat en hel del i mallet, vi har varit inne i boston, och de har sett hur en vardag i mitt liv ser ut, de har träffat min värdfamilj, vi har ätit ute och de har fått provat på mina mat och glasställen. De har fått en inblick i hur mitt liv ser ut alltså. 
 
Har vart både kul och mindre kul vissa dagar. Har vart blandade känslor - såklart. Lämnade de på tågstationen idag, och då kändes allt som när jag för 8 månader sedan lämnade de på arlanda. Tårarna rann något otroligt. Kändes sjukt att vinka av de, och att sedan åka hem och jobba. Var så skumt. Min värdmamma och barnen var dock så söta som stod och väntade på mig i dörren och alla gav mig kramar och tröstade mig. De hade även bakat bullar till mig så vi fikade när jag kom hem. Så otroligt gulliga. Min värdmamma bestämde även att vara hemma och jobba med mig idag istället för att åka och plugga, vilket var otroligt sött av henne. 
 
Idag jobbar jag väldigt länge. Min värdpappa jobbar väldigt mycket nu för tiden, och min värdmamma skulle ut idag, så jag jobbar tills någon kommer hem, runt 10-11... Båda barnen sover dock, vilket är skönt.
 
Mamma, jag och bror började kolla på lejonkungen igår så funderar på att sätta på vår gigantiska tv och kolla klart på den =)
 
Nu framöver kommer det komma massvis med inlägg från när mamma och bror var här, med MÅNGA bilder.
 
Imorgon åker jag dock till NJ med min värdfamilj tills på måndag för att träffa min värdmammas släkt. Ska bli jättekul! Det är även 4th of July på torsdag, så ska bli kul att se hur vi kommer fira det =)
 
Vill även tacka för presenterna jag fick hemma från sverige som mamma och bror tog med sig. Gåvorna jag fick till min födeledag har jag dock inte öppnat än, bara teckningen från Wilmer, som mamma sa att hon var tvungen att förklara. Den läskiga dinurarien var verkligen jättefin! Tack så mycket Wilmer =)
 
Nu ska jag fixa med tvätt och diska och sedan sätta på Lejonkungen och sedan gå upp och sova. Tack för att ni kom och hälsade på, min bästa mamma och bror. Ni är redan saknade av oss alla här. Barnen pratar redan om att de vill att ni ska komma tillbaka =) We love you ♥
 

En bild på oss från första morgonen, frukost ute i solen. Love you!!
 


Kommentarer
Anonym

<3<3<3

2013-07-03 @ 12:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0