klippning och fest

jättesnabbt.
 
vart med katharina och dorie idag. åkte och tog en spontanklippning. blev kort, men okej. inga slitna toppar längre. tjejen som klippte mig var även från europa, och trodde jag var 21. woho. första gången någon tror jag är äldre än jag är. jättetrevlig var hon iallafall. frågade vad vi skulle göra ikväll, jag berättade att det är praty och hon förslog massor av clubbar, men jag är ju bara 19... om en vecka 20!
 
Iallafall, har precis gjort mig iordning för att dra iväg på fest. katarina kommer strax och hämtar mig sedan vidare mot dorie och sedan till candi som har festen. blir trevligt!
 
måste kila!
 
puss å kram
 

nya håret
 


Kommentarer
Mamma

Fina ❤

2013-07-16 @ 22:15:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0