060613 - Student och Sveriges nationaldag

Idag är det både sveriges nationaldag och Eskilstunas student. Ganska galet att det redan är ett år sedan som jag sprang ut från Rekarnas portar för en sista gång. Blir så glad av att se alla studentbilder och önskar verkligen er alla världens bästa dag! 

Att tiden har gått så fort, får mig att tänka att det snart är dags för mig att redan åka hem. Kan inte riktigt förstå att jag redan har varit här i över 7 månader. Galet vad tiden går fort...
 
Ännu en gång, stort grattis till alla studenter! Och trevlig nationaldag, Sverige! 

Trots att jag trivs och har det jättebra på andra sidan atlanten, så är jag ganska säker på att jag vill leva och dö i norden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0