Superdupersnabbt

Måste kila, men ville bara slänga in några ord innan jag drar till det weekly starbucks mötet. 

Helgen på Silver bay, där jag gjorde 3 av mina 6 credis, var super faktitskt. Mycket krångel, som vanligt för mig, men hur mycket skratt som helst, trots att det mer var åt mig folket skrattade.  Men alltid kul att göra folk glada! 
 
I söndags kom även Michelle hit, min finaste vän i Frankfort. Gud vad jag har saknat henne, och såklart kom lyckotårar när jag såg henne komma framspringandes mot mig på Southstation i Boston. Åh!

Nu måste jag dra, men kommer självklart skriva mer om helgen och besöket av min vän. 

Puss å kram
 

Just nu: Osminkad, fula luffarkläder och knäpp. Antar att det är så den typiska au pairen ser ut. Hejs
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0