Weekend course - Silverbay NY

Ett litet snabbt inlägg bara. 

Har jobbat som vanligt idag. 

När jag slutade skulle jag åka och träffa de två nya svenska tjejerna som kom i veckan, men fick även ett sms från Katharina om vi skulle hitta på något med Ash. Jag som redan var i bilen, åkte och hämtade upp Karharina och Ash och åkte sedan till starbucks för att träffa Caroline och Janni, de svenska tjejerna. Lite senare kom även Ellie och Dani, jättetrevligt! Tyvärr ska Dani gå i rematch, vilket är jättetråkigt. Hon har som jag vart i usa i 7 månader. Hoppas verkligen att hon hittar en ny, fantastisk familj. Hon är en sådan härlig och glädjespridande människa. Önskar henne all lycka! 

Vid halv 10 drog vi alla därifrån. Körde Ash till CVS då hon behövde köpa lite saker inför imorgon, då vi ska till NY på weekendclass. Sedan åkte vi till ett Bank of america, där vi båda tog ut pengar. Måste betala min kurs imorgon som är på 350 dollar. Roligt... Pratade dock med min värdmamma idag när jag kom hem att de kommer betala kursen iallafall, så blev världens lättnad! Inte så kul att behöva betala dessa pengar själv! Pengarna jag tog ut kom iallafall ut i endast 20dollar sedlar, så blev en hel bunt. Kände mig som världens rikaste tjej! 
 
Imorgon kommer min värdmamma köra mig till stationen i Manchester, där jag kommer möta upp Ash, och sedan kommer vi möta upp resten av tjejerna i Boston vid bussen, som kommer ta oss till NY. 
 
Tror kursen kommer bli jättekul. Är massor av saker man kan välja mellan, som yoga, hiking, baking.... allt möjligt. Ska prata ihop mig med tjejerna imorgon om vad de vill göra, och självklart ska jag själv kolla vad jag vill göra. Hittar säkert något som passar mig! 

Kommer vara borta till Söndag, så är inte säker på hur uppdateringen kommer bli, då jag antagligen inte kommer ha något wifi. Men det visar sig! 

På söndag när jag kommer hem från weekendkursen kommer jag även träffa Michelle! Sååååå galet! Om bara 2 dagar så träffar jag mitt hjärta från Frankfort. Åh, vad jag längtar!!!
 







Youre the best. Cant wait to see you again. I love you, Twin!!!! <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0