080313 - Mysfredag

Fredagen var en otroligt mysig dag, trots att jag började redan klockan 6 och slutade 7.30.... Det har kommit massvid med snö hit på bara några dagar, men denna fredag var det sol och hyffsat varmt ute, så snön håller på att smälta. Vill verkligen inte ha någon mer snö nu! 
 
Jag och Nate bestämde oss för att åka till biblioteket som vanligt på fredagar och sedan åkte vi hem och åt lunch, och efter det började vi baka svensk kladdkaka. Kanske mer borde säga att det var jag som gjorde det...
 
God blev den iallafall. Trodde den skulle bli halvdålig, då man måste räkna om med mått och grejer, men blev bättre än väntat, och hela familjen uppskattade den grymt mycket! Så denna ska bakas flera gånger i detta hus kan jag medge! 
 
När jag slutat, efter 14 timmars arbete, kom Michelle över. Vi åkte och åt lite och sedan åkte vi och fixade grejer inför morgondagen (lördagen) som skulle bestå av Champaign. Vi köpte CD's, så åkte hem till mig och fixade musik. 
 
Michelle var sedan så trött, så hon somnade i kanske en timme. Sedan var jag så trött, så vi bestämde oss för att lägga oss. Dock var klockan 2, så det var nog dags för det! 
 
En mysig dag med mina fina barn och min underbara vän! 
 








Mitt gos


Barbie-böcker nate villa låna


Möms! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0