Mina väggar

Nu har jag äntligen fått upp lite mer saker på mina väggar, så nu har det blivit yttligare lite mer personligt. En ram har jag kvar att fylla med bilder, och sen två småramar. Har även satt upp lite bilder på "mina" barn på väggen där jag satt upp saker de har gjort till mig. Så snart är mitt rum fyllt med fina saker av barnen och foton från hemma + vänner härifrån.
 
Såhär ser det ut hittils på mina väggar:
 

Barnens vägg


Över min säng. Fattas dock en tavla som jag inte satt upp än!


Vid mitt nattuksbord. Ska sätta upp en likadan tavla bredvid denna, med bilder på vännerna i usa!

Och, jag vet att bilderna sitter lite snett, men det gör det väl ännu lite mer personligt. Right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0