Amerikanska vägar

Att hitta till skolan, med en lapp som vägbeskrivning, var inga problem! Känner mig ganska duktig faktiskt, som klarar av att hitta till ställen, genom att läsa på skyltar. Yey me!
 
När jag kom fram till skolan, var det verkligen en "typisk amerikansk skola". Stor byggnad. Väääldigt lång driveway. Elever överallt. Inomhus var det högt i tak och en stor amerikanskflagga. Så coolt! 
 
Jag gick iallafall in till "office" och sa att jag sökte efter min värdmamma, och de ringde henne på henens telefon. Var sedan ute i korridoren och väntade på henne och K, medan massor av ungdomar passerade. 
 
När K såg mig, sprang hon och skrek "JOHANNAAAAAA!!!" och hoppade upp på mig. Så söt! 
 
Att komma hem gick lika bra, fast tog en annan väg på något vänster. Well well.
 
Har slutat för dagen, som har vart en aning jobbig, trots att jag bara jobbade några timmar idag. Hände mycket trubbel på slutet, vilket var lite jobbigt...
 
Fick precis ett sms av Katharina, som frågade om jag ville hänga med och äta lite glass med henne och några andra tjejer, så sa ja. Tänkte själv på att messa henne, men hon hann före, så hon kommer snart och hämtar upp mig! 
 
Vägbeskrivning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0