ÄNTLIGEN!!

I morse när jag gick ner i köket, pratade jag med min värdepappa medan jag gjorde frukost. Då säger han "ja, din mamma har ju bokat resa hit nu" VAAAAA?! Blev helt i chocktillstånd. Hade inte kollat mobilen än, och hade inte sett alla meddelanden och statusar om det. Aldrig vart så glad i hela mitt liv!!! Gaaaahhhh!!!!!

Den 20 juni kommer de. Alltså... 21 dagar kvar!!!! Fatta att jag ska få krama om min mamma och bror om bara Några dagar. Förstår inte!!!! Längtar ihjäl mig!!!!

Älskar er sååååå!!!



Kommentarer
Anonym

<3<3<3 Tur och Tetur...Undrar var man hamnar då egentligen ;)Puss älskade skrutt! Längtar sååå :)

2013-05-30 @ 13:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0