Ensam, bland tusentals andra

Idag har det inte alls vart lika bra väder som de andra dagarna. Var dock underbart väder på födmiddagen och lite innåt på eftermiddagen. Är fortfarande sjukt varmt, men inte sol som igår till exempel.  

När jag lagt barnen, ringde Emil mig. Vi pratade i ca en timme om hur planerna i helgen ser ut, och jag berättade för honom om att min mamna är så glad att han är här, och att hon tycker han är så trevlig osv. Haha, så kul. Han tyckte min mamma var så söt! Haha.
 
Jag ska strax väcka flickorna som har sin nap, bada dem och sedan slutar jag för dagen. 

Har inga planer för dagen/kvällen. Det som är det tråkiga med att vara på nytt ställe, att man inte har några riktiga vänner än. Det är så synd, att alla svenska tjejer åker hem inom loppet av en månad, en annan tjej jag snackat med ganska mycket, valde att gå i rematch och flyttar till filadelphia på söndag, och Dorie åker hem i Augusti. Förhoppningsvis kommer det komma nya, roliga människor. Men just nu känner jag mig så ensam... Har sådan tur att jag hamnat i en fin värdfamilj, som vill mitt bästa. När vi pratade häromdagen frågade de mig om hur det är med vänner osv, och jag sa att det är sådär, känner som att jag kommer bli ensam resten av året. Men då sa de att de inte kommer låta mig vara ensam och att de alltid finns där för mig, vilket var riktigt gulligt sagt. Är så glad att jag ÄNTLIGEN hamnat i en bra värdfamilj, som verkligen bryr sig och vill mitt bästa. 

Nu har A vaknat, så ska gå och ta ut henne från sitt rum. 
 
Ha en bra dag alla! 
 

Crazy


Kommentarer
Emma

Du kommer aldrig bli ensam , du har lätt att gå ihop med folk du är en sån söt tjej så ingen kan ogilla dig! Är glad att du har Emil så nära och en sån underbar värdfamilj ser fram emot att träffa dom och dig! Tänker på dig varje dag!
Ses snart min bästa! Love You <3

2013-05-02 @ 23:18:14
URL: http://nattstad.se/memela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0