Ensam hemma

Denna dag har vart sjuk seg, med två flickor som har vart som klister på mig. De har velat sitta i mitt knä hela tiden. Vid maten. Vill att jag ska med de in på toaletten. Hålla mig i handen hela tiden. Göra allt med de. Visserligen jättemysigt att de tycker om mig så Mycket, men blir för Mycket ibland. Haha.

Är hemma själv hela helgen, så släppte precis av barnen hos mmdjs. Hjälpte till med lite indisk mat och diskade. Haha. Kul...

Kom nyss därifrån iallafall och ligger nu ute på verandan i bikini och solar. Hur varmt som helst idag!

Ska strax messa min värdmamma och fråga om det är lugnt att Några tjejer kommer över hit idag. Skulle även vilja att Emil kommer över eller jag åker dit, men är osäker på om mina värdpäron skulle tillåta det! Haha

Helgen bjuder iallafall på massa skojigheter!

Nu ska jag somna ute i värmen.



Kommentarer
David

Beautiful :)

2013-05-10 @ 21:26:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0